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Não fui ressarcido do valor pago a mais na compra

ENCERRADA RESOLVIDA COM SUCESSO

Esta reclamação é pública

RECLAMAÇÃO:

M. A.

Para: Carrefour Loja Online

06/03/2024

Fiz uma compra online no Carrefour no dia 23/12/23 e recebi em casa a compra com vários itens faltantes. A empresa não fez o estorno na fatura do meu cartão do valor pago a mais pela compra. Já entrei em contato com a empresa no dia 12/01/24 e no dia 05/03/24, porém até hoje a empresa não fez o estorno no meu cartão.

Solução esperada

  • Reembolso: R$ 160,00

Mensagens (1)

Carrefour Loja Online

Para: M. A.

14/03/2024

Caros, segue carta resposta em anexo. Se permanecer com alguma dúvida, estamos à disposição.   Atenciosamente, Grupo Carrefour Brasil Relacionamento com o Cliente   3004-2222 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. Lets respect the environment together. Only print this message if necessary. This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. Lets respect the environment together. Only print this message if necessary.