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NÃO RECEBI MEU ESTORNO

ENCERRADA RESOLVIDA COM SUCESSO

Esta reclamação é pública

RECLAMAÇÃO:

R. S.

Para: Carrefour Loja Online

13/03/2024

Ainda no mês de Fevereiro desse ano, fiz uma encomenda no valor de R$988 no site do Carrefour, eles cancelaram a minha compra E NÃO DEVOLVERAM MEU DINHEIRO!!! JA FAZ MAIS DE 10 DIAS QUE NÃO SE MEXEM PARA FAZER MEU ESTORNO!

Solução esperada

  • Reembolso: R$ 988,00

Mensagens (1)

Carrefour Loja Online

Para: R. S.

20/03/2024

Caros, segue carta resposta em anexo. Se permanecer com alguma dúvida, estamos à disposição.   Atenciosamente, Grupo Carrefour Brasil Relacionamento com o Cliente   3004-2222 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. Lets respect the environment together. Only print this message if necessary. This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. Lets respect the environment together. Only print this message if necessary.