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Comprei iPhones e recebi caixa de areia

ENCERRADA RESOLVIDA COM SUCESSO

Esta reclamação é pública

RECLAMAÇÃO:

G. B.

Para: Carrefour Loja Online

17/10/2024

Comprei dois iPhones no market place do Carrefour que estavam com valor promocional, de uma empresa que posteriormente eu descobri que sequer telefone tem, não consigo nenhum tipo de contato com eles, se chama MLM e só existe no marketplace do Carrefour. ATÉ O MOMENTO SEQUER A NOTA FISCAL FOI ENVIADA, OBVIAMENTE PORQUE NÃO EXISTE. Foi entregue um saco de areia no lugar dos iPhone, tentei fazer uma tratativa somente no SAC, porém eu simplesmente fui ignorado por eles, quase um mês neste calvário. Eu preciso que o procon interceda a meu favor para que eles façam o meu reembolso. Pedido 548238307

Solução esperada

  • Reembolso: R$ 16000,00
  • Danos morais/materiais

Mensagens (3)

Carrefour Loja Online

Para: G. B.

24/10/2024

Caros! Segue carta resposta em anexo. Se permanecer com alguma dúvida, estamos à disposição. Atenciosamente,   Grupo Carrefour Brasil Relacionamento com o Cliente   3004-2222 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. Lets respect the environment together. Only print this message if necessary. This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. Lets respect the environment together. Only print this message if necessary.

G. B.

Para: Carrefour Loja Online

25/10/2024

Antes de recorrer a proteste eu abri reclamação no reclame aqui, no SAC, o Carrefour teve exatamente um mês para me dar uma solução e simplesmente me ignorou e continua ignorando, eu não recebi sequer um email, um telefonema, NADA!

Carrefour Loja Online

Para: G. B.

30/10/2024

Caros! Segue carta resposta com informações sobre estorno, em anexo. Se permanecer com alguma dúvida, estamos à disposição. Atenciosamente, Grupo Carrefour Brasil Relacionamento com o Cliente   3004-2222 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. Lets respect the environment together. Only print this message if necessary. This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. Lets respect the environment together. Only print this message if necessary.