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Não recebi a encomenda

Skypostal
ENCERRADA NÃO RESOLVIDA

Esta reclamação é pública

RECLAMAÇÃO:

R. F.

Para: Skypostal

21/03/2025

Fiz uma compra pelo Amazon no dia 30 de janeiro e a última atualização feita pela transportadora foi no dia 22 de fevereiro, desde então não tenho mais notícias. O prazo de entrega era no dia 6 de março, depois mudou para o dia 11 e até agora nada. Entrando em contato com a Amazon, me informaram que a Skypostal passou a minha encomenda para outra transportadora fazer a entrega. Preciso saber onde está a minha encomenda e se ela ainda será entregue. Entrei em contato com a Skypostal pelo site e sempre dá erro quando eu envio a mensagem, não está funcionando, ou funcionou e ninguém me respondeu.

Solução esperada

  • Recebimento da encomenda

Mensagens (7)

Skypostal

Para: R. F.

21/03/2025

Greetings from the Skypostal Customer Service Team, This is an automated response to let you know that we have received your email. Our team will review your email and will respond to you as soon as possible. We appreciate your patience in this regard. Below are the details that were submitted and the ticket number. Ticket ID: GFLCPK Thank you. This email is delivered by www.HelpDesk.com

Skypostal

Para: R. F.

21/03/2025

Boa tarde Poderia por favor me encaminhar o número do código de rastreio do seu pedido para que eu possa checar o que houve? No aguardo. Obrigada. This email is delivered by www.HelpDesk.com

R. F.

Para: Skypostal

24/03/2025

SKAMZUS0019867273

Skypostal

Para: R. F.

24/03/2025

Greetings from the Skypostal Customer Service Team, This is an automated response to let you know that we have received your email. Our team will review your email and will respond to you as soon as possible. We appreciate your patience in this regard. Below are the details that were submitted and the ticket number. Ticket ID: 8ZNHR9 Thank you. This email is delivered by www.HelpDesk.com

Skypostal

Para: R. F.

24/03/2025

Boa tarde Poderia por favor me encaminhar o número do código de rastreio do seu pedido para que eu possa checar o que houve? No aguardo. Obrigada. This email is delivered by www.HelpDesk.com

R. F.

Para: Skypostal

27/03/2025

SKAMZUS0019867273

Skypostal

Para: R. F.

27/03/2025

Greetings from the Skypostal Customer Service Team, This is an automated response to let you know that we have received your email. Our team will review your email and will respond to you as soon as possible. We appreciate your patience in this regard. Below are the details that were submitted and the ticket number. Ticket ID: RYD6QN Thank you. This email is delivered by www.HelpDesk.com